dilluns, 25 de gener del 2016

CANTATA 4t OHH EUROPA!!




Quan l’Àlex i la Marta em van veure a l’aparador de Can Torres va ser un dels dies més feliços de la meva llarga i intensa vida.
Potser quedaria més romàntic dir que sóc de fusta i cartró amb un fermall ben lluent i d’un marró rogenc com les fulles de la tardor a la fageda d’en Jordà. Però, de fet, estic feta d’un plàstic dur i resistent i tinc un cadenat d’aquells de rodeta amb una combinació de tres xifres que a hores d’ara ja no tanca i sóc, això sí, d’un espectacular color violeta, és per aquest motiu que m’he autobatejat com a LILA.
Sí, aquest és el meu nom i sóc una vella maleta que n’ha passat de tots colors des que els meus amos es van encaparrar a conèixer tot de països europeus en el que ells van anomenar la gira

OH, EUROPA!

Cada any visitàvem 1 o 2 països a les vacances fins al setè que...

Us esperem el 7 d'Abril! 

Ja hem començat a assajar les cançons; aquí us deixo unes versions per a què les escolteu!

CAVALLERS DE TAULA RODONA

https://www.youtube.com/watch?v=Lwb8mUb3hu8

MARE MEVA

https://www.youtube.com/watch?v=p8LheWgMRlE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada